Aantal berichten : 2764 Registration date : 11-09-07
Onderwerp: Gezocht wo maa 17, 2010 3:29 pm
Kreeg hier vandaag een mailtje binnen over een vermiste Torenvalk, voor het laatst gezien aan de autostrade... ja, hàllo Bij de mail zitten nog twee foto(s van een willekeurige torenvalk. Moeten nu alle Torenvalken aan de autostrade opgepakt worden? Hopen ze daar bij Elite Falconry Gent zo aan hun Torenvalk terug te komen? http://elite-falconry.webs.com/
Hier het volledige bericht: De mensen van Falconry Gent treuren om hun ontsnapte torenvalk. Hij is het laatste in deze buurt, mn aan de autostrade gesignaleerd. Ze vermoeden dat hij niet veel kans maakt om te overleven aangezien de valk zijn hele leven in gevangenschap heeft doorgebracht. Mochten jullie hem in de loop van de komende dagen te zien krijgen willen jullie dit melden aan Zenmind_2000@yahoo.com
Toon Zeearend
Aantal berichten : 863 Registration date : 16-11-07
Onderwerp: Re: Gezocht do maa 18, 2010 5:40 pm
hahaha, ze kennen er ook veel van precies... 't Hangt bij wijze van spreken vol torenvalken langs de autosnelwegen. Man man man...
erikroels Zeearend
Aantal berichten : 616 Leeftijd : 82 Registration date : 05-01-07
Onderwerp: Re: Gezocht wo nov 07, 2012 8:33 pm
gezocht: iemand die dit achtergelaten stuk schroot wil weghalen, of mag ik het verkopen?
kobra Admin
Aantal berichten : 24871 Registration date : 22-10-06
Onderwerp: Re: Gezocht wo nov 07, 2012 8:48 pm
erikroels schreef:
gezocht: iemand die dit achtergelaten stuk schroot wil weghalen, of mag ik het verkopen?
Misschien beter zo snel mogelijk weghalen nu, want onzen Erik heeft er te veel hartzeer van als hij daar zo elke dag moet passeren Je kan er daar inderdaad moeilijk naast kijken. Kunst en natuur - blijkbaar geen simpel huwelijk. En kunstenaars willen nu eenmaal controverse uitlokken... en daar zijn ze hier al zeker in geslaagd als je alle reacties op dit forum leest.
erikroels Zeearend
Aantal berichten : 616 Leeftijd : 82 Registration date : 05-01-07
Onderwerp: Re: Gezocht do nov 08, 2012 12:46 pm
kobra schreef:
erikroels schreef:
Misschien beter zo snel mogelijk weghalen nu, want onzen Erik heeft er te veel hartzeer van als hij daar zo elke dag moet passeren Je kan er daar inderdaad moeilijk naast kijken. Kunst en natuur - blijkbaar geen simpel huwelijk. En kunstenaars willen nu eenmaal controverse uitlokken... en daar zijn ze hier al zeker in geslaagd als je alle reacties op dit forum leest.
Hebben we het over kunst kobra? normaal heb ik zakskes bij (van groene lieve gekregen) en ruim ik op mijn weg nu en dan zwerfvuil die ik dan (volgens afspraak) in die vaart-kerststal mag deponeren, de vrijdag wordt dat opgehaald, echter, dat ding kon nie in de zak , en wil degene die da ding schoon vindt opstaan?
En kobra passeert daar ook elke dag want anders zou hij niet weten dat ik daar elke dag passeer
kobra Admin
Aantal berichten : 24871 Registration date : 22-10-06
Onderwerp: Re: Gezocht wo jul 06, 2016 8:06 pm
Ben jij de nieuwe Natuurpunt-vogelconsulent?
Op het secretariaat lopen tal van vogelvragen binnen. "Wat doe ik met dode vogeltjes in mijn nestkast en moet ik het kastje nu reinigen? Wat was de oorzaak dat ze stierven? Hoe bescherm ik mijn tuinvogels tegen de poes? Wat doe ik met dit zieke vogeltje? Welke roofvogel staat hier op de foto?"
Op veruit de meeste vragen kan ieder vogelkenner wel een antwoord formuleren. We zoeken drie vrijwilligers die dit een uitdaging vinden of het alvast willen proberen. Zo werken we nog sneller het vragenlijstje van onze leden af. Misschien echt iets voor jou. Wens jij onze vogelconsulent te worden?