Kalkense-meersenforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kalkense-meersenforum

Alles over de natuur in de Kalkense meersen en het Scheldeland
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Inlogproblemen

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
leparadisperdu
Roerdomp
leparadisperdu


Aantal berichten : 498
Registration date : 03-11-06

Inlogproblemen Empty
BerichtOnderwerp: Inlogproblemen   Inlogproblemen Emptyvr nov 03, 2006 7:26 am

Nog iemand problemen met inloggen ? Ik krijg telkens een foutmelding. Alle accountgegevens kloppen nochtans, maar toch ... "Gebruikersnaam en wachtwoord ongeldig" ! Voorlopig een andere account gemaakt, wat probleemloos verloopt.
grts

Dimi
Terug naar boven Ga naar beneden
JAN
Zeearend
JAN


Aantal berichten : 668
Registration date : 12-10-06

Inlogproblemen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inlogproblemen   Inlogproblemen Emptyvr nov 03, 2006 8:22 am

goed gezien, nu hebben we dan toch al 10 leden, dus als iedereen voor een fotoke zorgt kan peter alvast zijn zwembroek klaarleggen !
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Inlogproblemen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inlogproblemen   Inlogproblemen Emptyvr feb 02, 2007 10:14 am

ik moet me nu telkens weer inloggen als ik op dit forum wil, als geregistreerde user bedoel ik, tevoren had ik dit niet, nog mensen met dergelijke 'problemen' ? Blijkbaar hebben ze 'op dat andere forum' daar ook af en toe last van, iemand een idee ?
Terug naar boven Ga naar beneden
JAN
Zeearend
JAN


Aantal berichten : 668
Registration date : 12-10-06

Inlogproblemen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inlogproblemen   Inlogproblemen Emptyvr feb 02, 2007 11:15 am

af en toe heb 'k daar ook wel last van. met af en toe bedoel 'k wanneer mijn internetbrowser ergens is vastgelopen (firefox) dan moet 'k dat weer opnieuw doen soms, maar daarna is 't weer in orde.

meestal oke dus bij mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
kobra
Admin
kobra


Aantal berichten : 24871
Registration date : 22-10-06

Inlogproblemen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inlogproblemen   Inlogproblemen Emptyvr feb 02, 2007 3:18 pm

tseef schreef:
ik moet me nu telkens weer inloggen als ik op dit forum wil, als geregistreerde user bedoel ik, tevoren had ik dit niet, nog mensen met dergelijke 'problemen' ? Blijkbaar hebben ze 'op dat andere forum' daar ook af en toe last van, iemand een idee ?

Geen problemen daarmee.
Je kan dit zelf instellen of je automatisch wil inloggen of niet.

kobra
Terug naar boven Ga naar beneden
kobra22
Zeearend
kobra22


Aantal berichten : 2764
Registration date : 11-09-07

Inlogproblemen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inlogproblemen   Inlogproblemen Emptydi sep 11, 2007 7:55 pm

Na blijvende problemen met inloggen heb ik maar een nieuwe account aangemaakt.

Het was de bedoeling om weer wat actie te brengen in de enige echte site van de Kalkense Meersen, maar daarvoor moet ik natuurlijk kunnen posten.

Ik moest een andere naam en e-mail-adres kiezen, want met dezelfde naam word je geweigerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.birdpex.be
Gesponsorde inhoud





Inlogproblemen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inlogproblemen   Inlogproblemen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Inlogproblemen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kalkense-meersenforum :: Kalkense meersen op het WWW-
Ga naar: