Kalkense-meersenforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kalkense-meersenforum

Alles over de natuur in de Kalkense meersen en het Scheldeland
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 abonnement op onderwerpen

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Toon
Zeearend



Aantal berichten : 863
Registration date : 16-11-07

abonnement op onderwerpen Empty
BerichtOnderwerp: abonnement op onderwerpen   abonnement op onderwerpen Emptyza maa 17, 2012 2:30 pm

Weet er iemand hier raad mee: telkens ik in een bepaald topic een reactie plaats, blijkt het systeem me automatisch te abonneren op dat onderwerp en krijg ik mails als er een reactie geplaatst werd. Ik moet dus telkens het abonnement weer opzeggen om niet overspoeld te worden door e-mails van het systeem.
Knap vervelend... maar er is wellicht een oplossing voor Question
Terug naar boven Ga naar beneden
Wes
Zeearend
Wes


Aantal berichten : 1284
Registration date : 31-07-10

abonnement op onderwerpen Empty
BerichtOnderwerp: Re: abonnement op onderwerpen   abonnement op onderwerpen Emptyza maa 17, 2012 5:38 pm

Heb net hetzelfde voor Toon ,vind er ook geen oplossing voor...
Terug naar boven Ga naar beneden
kobra
Admin
kobra


Aantal berichten : 24871
Registration date : 22-10-06

abonnement op onderwerpen Empty
BerichtOnderwerp: Re: abonnement op onderwerpen   abonnement op onderwerpen Emptyza maa 17, 2012 6:05 pm

Toon schreef:
Weet er iemand hier raad mee: telkens ik in een bepaald topic een reactie plaats, blijkt het systeem me automatisch te abonneren op dat onderwerp en krijg ik mails als er een reactie geplaatst werd. Ik moet dus telkens het abonnement weer opzeggen om niet overspoeld te worden door e-mails van het systeem.
Knap vervelend... maar er is wellicht een oplossing voor Question

Als je ingelogd bent, ga je naar "Profiel", dan naar "Voorkeuren" en daar kan je alles naar wens aanduiden.

Als je geen reacties wil, dan moet je bij "Breng mij standaard op de hoogte van reacties" het woordje "Nee" aanvinken.

Terug naar boven Ga naar beneden
kobra
Admin
kobra


Aantal berichten : 24871
Registration date : 22-10-06

abonnement op onderwerpen Empty
BerichtOnderwerp: Re: abonnement op onderwerpen   abonnement op onderwerpen Emptyza maa 17, 2012 6:08 pm

Als je dan toch naar je profiel gaat Toon - misschien kan je ook eens een foto aan je avatar toevoegen.
Die moet wel in klein formaat zijn, want grote foto's zal systeem niet aanvaarden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toon
Zeearend



Aantal berichten : 863
Registration date : 16-11-07

abonnement op onderwerpen Empty
BerichtOnderwerp: Re: abonnement op onderwerpen   abonnement op onderwerpen Emptyzo maa 18, 2012 9:01 am

Merci kobra! Toch vreemd, want vroeger gebeurde dat niet en ik heb nooit aan dat profiel (en dus die voorkeuren) iets veranderd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sdry
Watersnip



Aantal berichten : 194
Leeftijd : 38
Localisation : Sint-Jans-Molenbeek
Registration date : 29-03-07

abonnement op onderwerpen Empty
BerichtOnderwerp: Re: abonnement op onderwerpen   abonnement op onderwerpen Emptyzo maa 18, 2012 9:23 am

Stond bij mij een paar maand geleden ook plots aan, snel afgezet want inderdaad behoorlijk storend als je toch het forum regelmatig bekijkt. Misschien dat de default waarde voor alle gebruikers per ongeluk aangepast werd door een admin ?
Terug naar boven Ga naar beneden
erikroels
Zeearend
erikroels


Aantal berichten : 616
Leeftijd : 83
Registration date : 05-01-07

abonnement op onderwerpen Empty
BerichtOnderwerp: Re: abonnement op onderwerpen   abonnement op onderwerpen Emptyzo maa 18, 2012 12:17 pm

Sdry schreef:
Stond bij mij een paar maand geleden ook plots aan, snel afgezet want inderdaad behoorlijk storend als je toch het forum regelmatig bekijkt. Misschien dat de default waarde voor alle gebruikers per ongeluk aangepast werd door een admin ?

bij mij staat het uit! (neen) en toch krijg ik telkens mail: er is iets veranderd want het staat (stond) altijd uit... admin?

abonnement op onderwerpen Naamlo15
Terug naar boven Ga naar beneden
Sdry
Watersnip



Aantal berichten : 194
Leeftijd : 38
Localisation : Sint-Jans-Molenbeek
Registration date : 29-03-07

abonnement op onderwerpen Empty
BerichtOnderwerp: Re: abonnement op onderwerpen   abonnement op onderwerpen Emptyzo maa 18, 2012 3:22 pm

Heb je je ook uitgeschreven van de topics waar je inmiddels een abbonnement hebt (die waar je in gepost hebt voordat je die intstelling op nee hebt gezet) ? Rechts onderaan de topics waarvan je mails krijgt kan je t normaal uitzetten per topic. Als je dan nog steeds mails krijgt weet ik het ook niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
erikroels
Zeearend
erikroels


Aantal berichten : 616
Leeftijd : 83
Registration date : 05-01-07

abonnement op onderwerpen Empty
BerichtOnderwerp: Re: abonnement op onderwerpen   abonnement op onderwerpen Emptyma maa 19, 2012 12:52 pm

Sdry schreef:
Heb je je ook uitgeschreven van de topics waar je inmiddels een abbonnement hebt (die waar je in gepost hebt voordat je die intstelling op nee hebt gezet) ? Rechts onderaan de topics waarvan je mails krijgt kan je t normaal uitzetten per topic. Als je dan nog steeds mails krijgt weet ik het ook niet meer.

ha! dat had ik nog niet gemerkt, maar nu krijg ik ze al een tijdje niet meer (admin?)
ze stonden wel allen op 'abonneren', dus niet actief!!
wie is eigenlijk onze vaste 'admin'? vroeger was da Peter Claus

bedankt Samuel

erik
Terug naar boven Ga naar beneden
kobra
Admin
kobra


Aantal berichten : 24871
Registration date : 22-10-06

abonnement op onderwerpen Empty
BerichtOnderwerp: Re: abonnement op onderwerpen   abonnement op onderwerpen Emptyma maa 19, 2012 9:14 pm

Administrator is nog altijd Peter C - ik denk niet dat hij daar iets aan veranderd heeft.
Bij mijn weten is er geen andere administrator.
Terug naar boven Ga naar beneden
erikroels
Zeearend
erikroels


Aantal berichten : 616
Leeftijd : 83
Registration date : 05-01-07

abonnement op onderwerpen Empty
BerichtOnderwerp: Re: abonnement op onderwerpen   abonnement op onderwerpen Emptydi maa 20, 2012 12:40 pm

kobra schreef:
Administrator is nog altijd Peter C - ik denk niet dat hij daar iets aan veranderd heeft.
Bij mijn weten is er geen andere administrator.

dacht dat kobra berichten kan verplaatsen naar andere topic, ook admin daarvoor? of toelating?
Terug naar boven Ga naar beneden
kobra
Admin
kobra


Aantal berichten : 24871
Registration date : 22-10-06

abonnement op onderwerpen Empty
BerichtOnderwerp: Re: abonnement op onderwerpen   abonnement op onderwerpen Emptydi maa 20, 2012 12:52 pm

erikroels schreef:
kobra schreef:
Administrator is nog altijd Peter C - ik denk niet dat hij daar iets aan veranderd heeft.
Bij mijn weten is er geen andere administrator.

dacht dat kobra berichten kan verplaatsen naar andere topic, ook admin daarvoor? of toelating?
Net zoals jij Erik kan ik inderdaad een bericht knippen en plakken (en dus op die manier naar een ander topic plaatsen), maar ik ben nog altijd geen adminstrator - ook al schrijf ik iets meer berichten dan de administrator Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
erikroels
Zeearend
erikroels


Aantal berichten : 616
Leeftijd : 83
Registration date : 05-01-07

abonnement op onderwerpen Empty
BerichtOnderwerp: Re: abonnement op onderwerpen   abonnement op onderwerpen Emptydi maa 20, 2012 6:53 pm

kobra schreef:
erikroels schreef:
kobra schreef:
Administrator is nog altijd Peter C - ik denk niet dat hij daar iets aan veranderd heeft.
Bij mijn weten is er geen andere administrator.

dacht dat kobra berichten kan verplaatsen naar andere topic, ook admin daarvoor? of toelating?
Net zoals jij Erik kan ik inderdaad een bericht knippen en plakken (en dus op die manier naar een ander topic plaatsen), maar ik ben nog altijd geen adminstrator - ook al schrijf ik iets meer berichten dan de administrator Wink

eerlijk kobra, ik dacht - onterecht - dat je admin waart van dit forum, sorry zulle!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sdry
Watersnip



Aantal berichten : 194
Leeftijd : 38
Localisation : Sint-Jans-Molenbeek
Registration date : 29-03-07

abonnement op onderwerpen Empty
BerichtOnderwerp: Re: abonnement op onderwerpen   abonnement op onderwerpen Emptydi maa 20, 2012 9:12 pm

Mja, mss zou t wel handig zijn als er een (super)moderator is die wat actiever is dan de admin ? you have my vote kobra Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
kobra
Admin
kobra


Aantal berichten : 24871
Registration date : 22-10-06

abonnement op onderwerpen Empty
BerichtOnderwerp: Re: abonnement op onderwerpen   abonnement op onderwerpen Emptydi maa 20, 2012 10:47 pm

Sdry schreef:
Mja, mss zou t wel handig zijn als er een (super)moderator is die wat actiever is dan de admin ? you have my vote kobra Very Happy
Zal er nog eens met Peter over klappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





abonnement op onderwerpen Empty
BerichtOnderwerp: Re: abonnement op onderwerpen   abonnement op onderwerpen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
abonnement op onderwerpen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kalkense-meersenforum :: Kalkense meersen op het WWW-
Ga naar: