Kalkense-meersenforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kalkense-meersenforum

Alles over de natuur in de Kalkense meersen en het Scheldeland
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Gezellig samenzijn

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
kobra
Admin
kobra


Aantal berichten : 24871
Registration date : 22-10-06

Gezellig samenzijn Empty
BerichtOnderwerp: Gezellig samenzijn   Gezellig samenzijn Emptyzo aug 26, 2012 7:53 pm

Zondag 13 oktober: kaas- en wijnavond ten voordele van de Eetgoedweide!

Kaarten zijn nu al te verkrijgen bij de bestuursleden. Kinderen tot en met 12 jaar betalen 8 euro en oudere kinderen en volwassenen betalen 12 euro. Daarvoor kan je aanschuiven aan een uitgebreid buffet met heerlijke biologische kazen, fruit en diverse soorten vers gebakken brood. Wijnen en andere dranken zijn apart te betalen.

Je kan ook kaarten bekomen door het gepaste bedrag over te schrijven op rekeningnummer BE31 0011 2644 7155 van Natuurpunt Scheldeland (in de mededeling duidelijk vermelden hoeveel kaarten je wenst voor kinderen en hoeveel voor volwassenen aub). De kaarten worden dan opgestuurd of klaargelegd aan de kassa (graag je keuze vermelden).

Deze kaas- en wijnavond gaat door van 18u tot 23u doorlopend, in de polyvalente zaal van de gemeenteschool in de Schoolstraat 4 te Serskamp.
Terug naar boven Ga naar beneden
kobra
Admin
kobra


Aantal berichten : 24871
Registration date : 22-10-06

Gezellig samenzijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig samenzijn   Gezellig samenzijn Emptydo sep 27, 2012 6:49 pm

kobra schreef:
Zondag 13 oktober: kaas- en wijnavond ten voordele van de Eetgoedweide!

Kaarten zijn nu al te verkrijgen bij de bestuursleden. Kinderen tot en met 12 jaar betalen 8 euro en oudere kinderen en volwassenen betalen 12 euro. Daarvoor kan je aanschuiven aan een uitgebreid buffet met heerlijke biologische kazen, fruit en diverse soorten vers gebakken brood. Wijnen en andere dranken zijn apart te betalen.

Je kan ook kaarten bekomen door het gepaste bedrag over te schrijven op rekeningnummer BE31 0011 2644 7155 van Natuurpunt Scheldeland (in de mededeling duidelijk vermelden hoeveel kaarten je wenst voor kinderen en hoeveel voor volwassenen aub). De kaarten worden dan opgestuurd of klaargelegd aan de kassa (graag je keuze vermelden).

Deze kaas- en wijnavond gaat door van 18u tot 23u doorlopend, in de polyvalente zaal van de gemeenteschool in de Schoolstraat 4 te Serskamp.
Bestel tijdig je kaarten zodat je er zeker bij bent!
Terug naar boven Ga naar beneden
kobra
Admin
kobra


Aantal berichten : 24871
Registration date : 22-10-06

Gezellig samenzijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig samenzijn   Gezellig samenzijn Emptydo sep 27, 2012 6:50 pm

Zaterdag 13 oktober: KAAS- & WIJNAVOND ten voordele van de EETGOEDWEIDE!

De aankoop van de zeer waardevolle Eetgoedweide te Serskamp was een belangrijk hoogtepunt in onze afdelingswerking. Maar de verwerving van deze unieke natuur was ook een zware financiële dobber voor onze Natuurpuntafdeling.
Twee jaar geleden organiseerden we al een geslaagd eetfestijn ten voordele van de Eetgoedweide. Ook een fondsenwervingscampagne kende veel succes. Hierbij nogmaals dank aan alle milde schenkers en sympathisanten! Maar toch zijn we er nog niet… Vandaar dat we nu een heuse kaas- en wijnavond organiseren om de financiering van deze belangrijke aankoop verder rond te krijgen.
We gingen in zee met Het Hinkelspel, een coöperatieve kaasmakerij uit het Gentse, waar heerlijke biologische kazen geproduceerd worden. Voor de wijnen gingen we te rade bij Vino Mundo, een verdeler van biologische en uitstekende wijnen waar Natuurpunt mee samenwerkt. Onze eigen mensen zorgen voor een heerlijke selectie vers gebakken broodsoorten en uiteraard werken we het buffet af met (h)eerlijk fruit en noten!

Wanneer? van 18u tot 23u doorlopend

Waar? in de polyvalente zaal van de gemeenteschool van Serskamp, Schoolstraat 4 te Serskamp (vlakbij het dorpsplein)

Kaarten zijn te verkrijgen bij de bestuursleden. Kinderen tot en met 12 jaar betalen 8 euro en oudere kinderen en volwassenen betalen 12 euro. Daarvoor kan je aanschuiven aan een uitgebreid buffet met heerlijke biologische kazen, fruit en diverse soorten vers gebakken brood. Wijnen en andere dranken zijn apart te betalen.

Je kan ook kaarten bekomen door het gepaste bedrag over te schrijven op rekeningnummer BE31 0011 2644 7155 van Natuurpunt Scheldeland (in de mededeling duidelijk vermelden hoeveel kaarten je wenst voor kinderen en hoeveel voor volwassenen aub). De kaarten worden dan opgestuurd of klaargelegd aan de kassa (graag je keuze vermelden).
Terug naar boven Ga naar beneden
kobra
Admin
kobra


Aantal berichten : 24871
Registration date : 22-10-06

Gezellig samenzijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig samenzijn   Gezellig samenzijn Emptyza dec 01, 2012 11:09 am

Iets meer dan een jaar geleden nu - gezellig samenzijn ter gelegenheid van de 40ste verjaardag van onze voorzitter Cool

Vandaag dus 41 geworden - proficiat Toon Exclamation
Terug naar boven Ga naar beneden
Toon
Zeearend



Aantal berichten : 863
Registration date : 16-11-07

Gezellig samenzijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig samenzijn   Gezellig samenzijn Emptyza dec 01, 2012 1:57 pm

kobra schreef:
Iets meer dan een jaar geleden nu - gezellig samenzijn ter gelegenheid van de 40ste verjaardag van onze voorzitter Cool

Vandaag dus 41 geworden - proficiat Toon Exclamation

Merci kobra! 't Was mede door jouw inspanningen én discretie dat het zulk een mooie verrassing was vorig jaar! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Zwammer
Zeearend
Zwammer


Aantal berichten : 951
Leeftijd : 72
Localisation : Overmere
Registration date : 18-11-07

Gezellig samenzijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig samenzijn   Gezellig samenzijn Emptyza dec 01, 2012 4:48 pm

Toon schreef:
kobra schreef:
Iets meer dan een jaar geleden nu - gezellig samenzijn ter gelegenheid van de 40ste verjaardag van onze voorzitter Cool

Vandaag dus 41 geworden - proficiat Toon Exclamation

Merci kobra! 't Was mede door jouw inspanningen én discretie dat het zulk een mooie verrassing was vorig jaar! Wink
Discretie noemt hij dat Cool
Lepe truuken, ja. Ne mens zó voor 't lapje houden. Evil or Very Mad
Nog eens gefeliciteerd, Toon.
Z.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucgast
Zeearend
Lucgast


Aantal berichten : 2084
Registration date : 09-01-11

Gezellig samenzijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig samenzijn   Gezellig samenzijn Emptyza dec 01, 2012 6:28 pm

Proficiat Toon, op naar tram 50! king
Luc
Terug naar boven Ga naar beneden
kobra
Admin
kobra


Aantal berichten : 24871
Registration date : 22-10-06

Gezellig samenzijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig samenzijn   Gezellig samenzijn Emptyzo dec 02, 2012 9:29 am

Het item even verplaatst zodat het ook door anderen gelezen wordt - onze jaarlijkse bijeenkomst van de leden van het forum.

Lucgast schreef:
Toernéé general Kobra!
Zeg, zouden we niet nog eens afspreken om samen te komen rond de jaarwende? santa
Beter goed op voorhand een datum afspreken dit jaar!
Luc
En ook een rondje voor elke nieuwe soort op waarnemingen.be, Luc drunken

Laten we zeggen op zondagavond 30 december (19 uur?) - locatie nog af te spreken Question
Als jij al kan, Luc, dan kan ik ook nog een mailtje rondtsuren.

Terug naar boven Ga naar beneden
Zwammer
Zeearend
Zwammer


Aantal berichten : 951
Leeftijd : 72
Localisation : Overmere
Registration date : 18-11-07

Gezellig samenzijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig samenzijn   Gezellig samenzijn Emptyzo dec 02, 2012 11:29 am

kobra schreef:
Het item even verplaatst zodat het ook door anderen gelezen wordt - onze jaarlijkse bijeenkomst van de leden van het forum.
Lucgast schreef:
Toernéé general Kobra!
Zeg, zouden we niet nog eens afspreken om samen te komen rond de jaarwende? santa
Beter goed op voorhand een datum afspreken dit jaar!
Luc
En ook een rondje voor elke nieuwe soort op waarnemingen.be, Luc drunken
Laten we zeggen op zondagavond 30 december (19 uur?) - locatie nog af te spreken Question
Als jij al kan, Luc, dan kan ik ook nog een mailtje rondtsuren.
In principe kan ik ook, of d'r zou iets moeten voorkomen met een hogere prioriteit....
Wel liefst ergens waar geen rook en geen harde muziek is. Ik was zowat misselijk na de laatste keer in de Nova. pale
Als dat meer langs ons kanten mag zijn : Den Bouw in Kalken of Den Boerenkrijg in Overmere.
Z.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toon
Zeearend



Aantal berichten : 863
Registration date : 16-11-07

Gezellig samenzijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig samenzijn   Gezellig samenzijn Emptyma dec 03, 2012 9:39 am

Bedankt voot de gelukwensen! Tram 5 is wel nog ver hoor Lucgast, dat hij nog maar wat wegblijft... Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
erikroels
Zeearend
erikroels


Aantal berichten : 616
Leeftijd : 83
Registration date : 05-01-07

Gezellig samenzijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig samenzijn   Gezellig samenzijn Emptyma dec 03, 2012 10:34 am

Zwammer schreef:
kobra schreef:
Het item even verplaatst zodat het ook door anderen gelezen wordt - onze jaarlijkse bijeenkomst van de leden van het forum.
Lucgast schreef:
Toernéé general Kobra!
Zeg, zouden we niet nog eens afspreken om samen te komen rond de jaarwende? santa
Beter goed op voorhand een datum afspreken dit jaar!
Luc
En ook een rondje voor elke nieuwe soort op waarnemingen.be, Luc drunken
Laten we zeggen op zondagavond 30 december (19 uur?) - locatie nog af te spreken Question
Als jij al kan, Luc, dan kan ik ook nog een mailtje rondtsuren.
In principe kan ik ook, of d'r zou iets moeten voorkomen met een hogere prioriteit....
Wel liefst ergens waar geen rook en geen harde muziek is. Ik was zowat misselijk na de laatste keer in de Nova. pale
Als dat meer langs ons kanten mag zijn : Den Bouw in Kalken of Den Boerenkrijg in Overmere.
Z.

Den Bouw? gene rook? ge weet toch wa kachel daar staat! Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
kobra
Admin
kobra


Aantal berichten : 24871
Registration date : 22-10-06

Gezellig samenzijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig samenzijn   Gezellig samenzijn Emptyma dec 03, 2012 6:50 pm

Den Bouw - bestaat dat nog?
Een eeuwigheid geleden dat ik daar nog geweest ben.

Zou het Meersenhof voor dergelijke gelegenheden mogen gebruikt worden?
Maar misschien is het daar wel te koud?
We zouden het anders op de Finse of Zweedse manier kunnen doen - iedereen brengt zelf drank mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toon
Zeearend



Aantal berichten : 863
Registration date : 16-11-07

Gezellig samenzijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig samenzijn   Gezellig samenzijn Emptydi dec 04, 2012 10:27 am

kobra schreef:
Den Bouw - bestaat dat nog?
Een eeuwigheid geleden dat ik daar nog geweest ben.

Zou het Meersenhof voor dergelijke gelegenheden mogen gebruikt worden?
Maar misschien is het daar wel te koud?
We zouden het anders op de Finse of Zweedse manier kunnen doen - iedereen brengt zelf drank mee.

Het Meersenhof zou eventueel wel kunnen gebruikt worden, maar 't is natuurlijk niet zo gezellig als een cafeetje hé.
Ondertussen is er wel verwarming hoor, en de inrichting is ook al een heel eind gevorderd. Maar persoonlijk vind ik dat meer een geschikt vergaderlokaal, eerder dan een trefplaats voor een gezellig samenzijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucgast
Zeearend
Lucgast


Aantal berichten : 2084
Registration date : 09-01-11

Gezellig samenzijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig samenzijn   Gezellig samenzijn Emptyzo dec 23, 2012 6:01 pm

Hoi Forumgasten...
Hierbij stuur ik jullie een link naar een Doodle om samen te komen na Nieuwjaar:
http://www.doodle.com/f87x7i6cupzc56b3
Waar we afspreken is nog niet beslist... scratch
Ik stel de Wastobbe in Laarne voor, maar het blijft mij volledig gelijk waar we samen komen.
Luc
Terug naar boven Ga naar beneden
kobra
Admin
kobra


Aantal berichten : 24871
Registration date : 22-10-06

Gezellig samenzijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig samenzijn   Gezellig samenzijn Emptyma dec 24, 2012 8:50 am

Lucgast schreef:
Hoi Forumgasten...
Hierbij stuur ik jullie een link naar een Doodle om samen te komen na Nieuwjaar:
http://www.doodle.com/f87x7i6cupzc56b3
Waar we afspreken is nog niet beslist... scratch
Ik stel de Wastobbe in Laarne voor, maar het blijft mij volledig gelijk waar we samen komen.
Luc
OK Luc - ik heb de doodle ingevuld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zwammer
Zeearend
Zwammer


Aantal berichten : 951
Leeftijd : 72
Localisation : Overmere
Registration date : 18-11-07

Gezellig samenzijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig samenzijn   Gezellig samenzijn Emptyma dec 24, 2012 9:37 am

kobra schreef:
OK Luc - ik heb de doodle ingevuld.
Ikke ook !
Terug naar boven Ga naar beneden
Toon
Zeearend



Aantal berichten : 863
Registration date : 16-11-07

Gezellig samenzijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig samenzijn   Gezellig samenzijn Emptydi dec 25, 2012 1:04 pm

Die data lukken niet voor mij, maar daarom moeten jullie niet op zoek naar een andere datum hoor. Het ene weekend ben ik op citytrip naar Berlijn, en het andere weekend nieuwjaarsbezoek bij familie en een voorstelling in cc Nova. Dus dat wordt moeilijk... Maak er een gezellige avond van beste forumgebruikers! drunken
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucgast
Zeearend
Lucgast


Aantal berichten : 2084
Registration date : 09-01-11

Gezellig samenzijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig samenzijn   Gezellig samenzijn Emptyma dec 31, 2012 7:50 am

Doodle conclusie:
Samenkomst op vrijdag 4 Januari om 20 uur in de Wastobbe te Laarne (http://www.dewastobbe.be/)
Maar vooreerst goed eindejaar gewenst.... rendeer
Tot dan,
Luc
Terug naar boven Ga naar beneden
kobra
Admin
kobra


Aantal berichten : 24871
Registration date : 22-10-06

Gezellig samenzijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig samenzijn   Gezellig samenzijn Emptywo jan 02, 2013 8:26 am

Lucgast schreef:
Doodle conclusie:
Samenkomst op vrijdag 4 Januari om 20 uur in de Wastobbe te Laarne (http://www.dewastobbe.be/)
Maar vooreerst goed eindejaar gewenst.... rendeer
Tot dan,
Luc
OK Luc. Ik zal er zijn.
Ga nog een mailtje rondsturen naar de forumleden die het misschien niet gezien hebben, want er zijn hier zoveel interessante dingen te lezen op het forum dat je niet alles kan gezien hebben.
Ik zit toch geregeld op het forum Rolling Eyes en heb het bericht zelf ook pas nu gelezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zwammer
Zeearend
Zwammer


Aantal berichten : 951
Leeftijd : 72
Localisation : Overmere
Registration date : 18-11-07

Gezellig samenzijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig samenzijn   Gezellig samenzijn Emptydo jan 03, 2013 6:49 pm

kobra schreef:
Ik zit toch geregeld op het forum Rolling Eyes en heb het bericht zelf ook pas nu gelezen.
Tiens, hoe is dat nu mogelijk ? scratch
B.t.w. ik kom ook als er niks onverwachts gebeurt.
Z.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucgast
Zeearend
Lucgast


Aantal berichten : 2084
Registration date : 09-01-11

Gezellig samenzijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig samenzijn   Gezellig samenzijn Emptyza jan 05, 2013 2:04 pm

t'Was gezellig gisterenavond in de Wastobbe...
7 forumgasten en veel weetjes, ditjes en datjes werden uitgewisseld... geserveerd in een sausje van een lekker biertje...
Mooie start van een nieuw jaar en al uitkijkend naar de volgende sunny flower scratch study affraid Very Happy Embarassed cyclops cheers bounce Question Idea op het forum...
Luc
Terug naar boven Ga naar beneden
kobra
Admin
kobra


Aantal berichten : 24871
Registration date : 22-10-06

Gezellig samenzijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig samenzijn   Gezellig samenzijn Emptyza jan 05, 2013 8:51 pm

En je bent ook nog Cool vergeten.

Gezellig was het zeker - eens wat anders dan altijd achter de computer waarnemingen ingeven of op dat forum zitten.
En gisteren ook vastgesteld dat er hier gelukkig nog meer vogelmannen zijn die weten dat biodiversiteit en interesse voor de natuur veel meer is dan alleen maar vogels.
Ik denk dat waarnemingen.be en fora daar toch wel voor iets tussen zitten.

Dat bijenhotel was ook één van mijn geplande winterwerkjes - dacht er zelfs nog één te kopen bij Natuurpunt, maar die zijn toch vrij duur en meer naar bedrijven gericht.
Ik heb hier vorig jaar al heel wat foto's verzameld om enkele ideeën te hebben, maar die vind ik nu niet direct meer terug Sad

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gezellig samenzijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig samenzijn   Gezellig samenzijn Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gezellig samenzijn
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kalkense-meersenforum :: Aankondigingen en activiteiten-
Ga naar: