Kalkense-meersenforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kalkense-meersenforum

Alles over de natuur in de Kalkense meersen en het Scheldeland
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 In memoriam

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Zwammer
Zeearend
Zwammer


Aantal berichten : 951
Leeftijd : 72
Localisation : Overmere
Registration date : 18-11-07

In memoriam Empty
BerichtOnderwerp: In memoriam   In memoriam Emptywo nov 04, 2015 8:56 am

Tja, waar moet ik het kwijt op dit forum ? Jacques De Moor is vorige vrijdag gestorven in Dendermonde. Wij hadden de laatste jaren weer meer contact met Jacques. Toen het overlijdensbericht gisteren in de bus viel, wisten we al dat het voorbij was. Kanker is meedogenloos. Maar toch is het nog even slikken. Je zag zo aan de brief dat hij alles nog zelf geregeld had.
Jacques was voormalig voorzitter van Natuurreservaten Scheldeland en jarenlang actief bij de Vogelbescherming ; hij verwezenlijkte veel in de vogelwereld.
Een persoonlijkheid is niet meer. We zullen hem ons nog herinneren. En ook zijn fantastisch lekker gehakt van in zijn beenhouwersjaren. Very Happy
Vaarwel Jacques.
Zwammer
Terug naar boven Ga naar beneden
kobra
Admin
kobra


Aantal berichten : 24871
Registration date : 22-10-06

In memoriam Empty
BerichtOnderwerp: Re: In memoriam   In memoriam Emptydo nov 05, 2015 9:44 am

Bedankt voor de mededeling, Zwammer.
Destijds was ik meer actief bij De Wielewaal en kende ik hem niet zo persoonlijk, maar wel van zijn inzet voor de natuur.
Toen waren we nog lid van twee verenigingen en heb ik zelfs een T-shirt van Natuurreservaten Scheldeland (met vliegende grutto's) gewonnen dat ik mocht ophalen in de slagerij in het centrum van Overmere - een laatste souvenir aan Natuurreservaten Scheldeland en Jacques...
Terug naar boven Ga naar beneden
 
In memoriam
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» In memoriam

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kalkense-meersenforum :: Algemeen-
Ga naar: