Kalkense-meersenforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kalkense-meersenforum

Alles over de natuur in de Kalkense meersen en het Scheldeland
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Weblog

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
kobra
Admin
kobra


Aantal berichten : 24871
Registration date : 22-10-06

Weblog Empty
BerichtOnderwerp: Weblog   Weblog Emptyma dec 11, 2006 11:50 am

Bij Vogelbescherming (NL) kan je nu je eigen weblog starten.

Er staan er al heel wat te bekijken op http://vogelbescherming.mobisphere.nl/topBlogs?period=2&size=0

Eén van de beste is natuurlijk die van Nico de Haan himself op http://www.vogelbescherming.nl/content.aspx?cid=2634

Koenraad
Terug naar boven Ga naar beneden
Wes
Zeearend
Wes


Aantal berichten : 1284
Registration date : 31-07-10

Weblog Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weblog   Weblog Emptyvr apr 05, 2013 8:46 am

Nog mensen die bij het surfen op dit forum ineens worden doorverwezen naar de webpagina van Western Union? Vervelend...
Terug naar boven Ga naar beneden
kobra
Admin
kobra


Aantal berichten : 24871
Registration date : 22-10-06

Weblog Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weblog   Weblog Emptyvr apr 05, 2013 3:19 pm

Wes schreef:
Nog mensen die bij het surfen op dit forum ineens worden doorverwezen naar de webpagina van Western Union? Vervelend...
Ja, dat is het nadeel van een gratis te gebruiken forum - bovenaan verschijnt dan die reclame en als je niet oplet, dan ga je erover met de muis en springt hij naar een andere website.
Inderdaad irritant, maar op den duur let je er niet meer op.

Wat mij het meest irriteert, is dat ik soms een bericht heb opgesteld en dat ik dat wil versturen, maar dat ondertussen de verbinding is weggevallen. Vooral vervelend als je daarbij ook een afbeelding hebt geüpload van een SD-kaartje, want dat kan een tijdrovende bezigheid zijn.
Ik los dat nu op - als ik het niet vergeet - door bericht eerst te kopiëren vooraleer ik het verstuur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Weblog Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weblog   Weblog Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Weblog
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kalkense-meersenforum :: Kalkense meersen op het WWW-
Ga naar: