Kalkense-meersenforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kalkense-meersenforum

Alles over de natuur in de Kalkense meersen en het Scheldeland
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Nieuwe, eenvoudigere vormgeving

Ga naar beneden 
+2
JAN
Peter Claus
6 plaatsers
AuteurBericht
Peter Claus
Admin
Peter Claus


Aantal berichten : 303
Registration date : 11-10-06

Nieuwe, eenvoudigere vormgeving Empty
BerichtOnderwerp: Nieuwe, eenvoudigere vormgeving   Nieuwe, eenvoudigere vormgeving Emptyzo jan 07, 2007 12:06 pm

Dag iedereen,

Omwille van verschillende praktische overwegingen heb ik de lay-out aangepast...

Werkt het niet of zie je nog elementen van de vorige site? Even op 'vernieuwen' klikken en tis gedaan! (Misschien ook je cookies even wissen...)

Peter
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kalkensemeersen.be
JAN
Zeearend
JAN


Aantal berichten : 668
Registration date : 12-10-06

Nieuwe, eenvoudigere vormgeving Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe, eenvoudigere vormgeving   Nieuwe, eenvoudigere vormgeving Emptyzo jan 07, 2007 1:07 pm

joepie, ik zie de site terug full screen!

de eerlijkheid gebiedt mij wel te zeggen dat 'k de oude werkbalk (links dus) mooier vond, maar hij is idd wel overichtelijker ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter Claus
Admin
Peter Claus


Aantal berichten : 303
Registration date : 11-10-06

Nieuwe, eenvoudigere vormgeving Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe, eenvoudigere vormgeving   Nieuwe, eenvoudigere vormgeving Emptyzo jan 07, 2007 5:01 pm

De vorige vormgeving gaf veel problemen in MS Internet Explorer en bij die nieuwe breedbeeldschermen... Het ziet er nu eenvoudiger uit, maar in alle browsers bruikbaar!

Een website moet vooral gemakkelijk te bedienen zijn hé!

Peter
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kalkensemeersen.be
JAN
Zeearend
JAN


Aantal berichten : 668
Registration date : 12-10-06

Nieuwe, eenvoudigere vormgeving Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe, eenvoudigere vormgeving   Nieuwe, eenvoudigere vormgeving Emptyzo jan 07, 2007 5:14 pm

ja da 's waar, khad er ook last van met mijn breedbeeldscherm, de website stond dan zo ongeveer in de linkerhelft van mijn scherm Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
wouter
Zeearend
wouter


Aantal berichten : 539
Leeftijd : 49
Registration date : 12-10-06

Nieuwe, eenvoudigere vormgeving Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe, eenvoudigere vormgeving   Nieuwe, eenvoudigere vormgeving Emptyzo jan 07, 2007 5:16 pm

ik vind de nieuwe OK. de vorige laadde iets trager op door al die 'blaadjes' aan peter zijn Klimplant links op de pagina van de vorige website.

mvg

Wouter
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter Claus
Admin
Peter Claus


Aantal berichten : 303
Registration date : 11-10-06

Nieuwe, eenvoudigere vormgeving Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe, eenvoudigere vormgeving   Nieuwe, eenvoudigere vormgeving Emptyzo jan 07, 2007 6:59 pm

ALs ge maar vindt, wat ge zoekt!

Tis da da telt!

Peter
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kalkensemeersen.be
kobra
Admin
kobra


Aantal berichten : 24871
Registration date : 22-10-06

Nieuwe, eenvoudigere vormgeving Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe, eenvoudigere vormgeving   Nieuwe, eenvoudigere vormgeving Emptyzo jan 07, 2007 9:37 pm

wouter schreef:
ik vind de nieuwe OK. de vorige laadde iets trager op door al die 'blaadjes' aan peter zijn Klimplant links op de pagina van de vorige website.

Wouter

Volledig akkoord. Ik dacht eerst dat je het forum bedoelde want de website bezoek ik zelden (en ik ga rechtstreeks naar het forum).
De website was inderdaad verslechterd tegenover de eerste versie door de klimplant en door het feit dat je niet alles zag.

Maar nu ziet het er mooi uit en alles is duidelijk (alleen bij activiteiten moet ik nog scrollen omdat de tekst rechts soms verborgen is).

Koenraad
Terug naar boven Ga naar beneden
kobra
Admin
kobra


Aantal berichten : 24871
Registration date : 22-10-06

Nieuwe, eenvoudigere vormgeving Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe, eenvoudigere vormgeving   Nieuwe, eenvoudigere vormgeving Emptyzo jan 07, 2007 9:39 pm

Peter Claus schreef:
De vorige vormgeving gaf veel problemen in MS Internet Explorer en bij die nieuwe breedbeeldschermen... Het ziet er nu eenvoudiger uit, maar in alle browsers bruikbaar!

Een website moet vooral gemakkelijk te bedienen zijn hé!

Peter

Gemakkelijk te bedienen en vooral snel te lezen (zonder wachten bij het opstarten), want gemiddeld wacht men niet langer dan enkele seconden.
Terug naar boven Ga naar beneden
leparadisperdu
Roerdomp
leparadisperdu


Aantal berichten : 498
Registration date : 03-11-06

Nieuwe, eenvoudigere vormgeving Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe, eenvoudigere vormgeving   Nieuwe, eenvoudigere vormgeving Emptyzo jan 07, 2007 10:00 pm

Is nu idd beter, met m'n laptop zag ik de achtergrond bijna 2 keer naast elkaar Exclamation

Dimi
Terug naar boven Ga naar beneden
kobra
Admin
kobra


Aantal berichten : 24871
Registration date : 22-10-06

Nieuwe, eenvoudigere vormgeving Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe, eenvoudigere vormgeving   Nieuwe, eenvoudigere vormgeving Emptyzo jan 07, 2007 10:38 pm

Nog een kleine opmerking: de website www.overmeersevogels.be is niet van "tsjeef" (dat zijn die vroegere CVP'ers) maar van "tseef" - ere wie ere toekomt.

Niet te verwarren met "tseef mee zijn klakske" die schrijft op gentblogt.
http://gb.blaffeture.net/2005/03/07/tseef-hee-een-gensch-blogt-volksliedjen-geschreve

En ook niet te verwarren met "tseef van laarne":
http://tseef.friendpages.com/p/pages/cover.cgi?who=UmFuZG9tSVZcD32sE2ycHbbSch73KdIrEyzVWwh42PApDd7ZVh24TIxhSxK1po8xqKmKq3_pNthSI9cuv04RIeGg/ctJgj6jsyY_s/KnG1t91YV6ebYzoWG2YkaSWDdpsF_IJLskor2w/HiGYlYMXWbVvYNmshvwFlhG3wbcWaTu4r/R8c71bg--&pageid=tseef
Terug naar boven Ga naar beneden
leparadisperdu
Roerdomp
leparadisperdu


Aantal berichten : 498
Registration date : 03-11-06

Nieuwe, eenvoudigere vormgeving Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe, eenvoudigere vormgeving   Nieuwe, eenvoudigere vormgeving Emptyma jan 08, 2007 11:45 am

"Goe bezig" Peter, de aangepaste website ziet goed uit hoor !
cheers

Dimi
Terug naar boven Ga naar beneden
Neos
Watersnip



Aantal berichten : 184
Registration date : 13-10-06

Nieuwe, eenvoudigere vormgeving Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe, eenvoudigere vormgeving   Nieuwe, eenvoudigere vormgeving Emptywo jan 10, 2007 12:13 am

Veel beter zo Peter. Wel had ik liever zoals vroeger een rechtstreeks knoppeke naar de waarnemingen gezien.

Groetjes


Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
Neos
Watersnip



Aantal berichten : 184
Registration date : 13-10-06

Nieuwe, eenvoudigere vormgeving Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe, eenvoudigere vormgeving   Nieuwe, eenvoudigere vormgeving Emptywo jan 10, 2007 12:15 am

Allez, alez, waar is mijn onderschrift nu weer gebleven? Evil or Very Mad

Groetjes

marc
Terug naar boven Ga naar beneden
kobra
Admin
kobra


Aantal berichten : 24871
Registration date : 22-10-06

Nieuwe, eenvoudigere vormgeving Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe, eenvoudigere vormgeving   Nieuwe, eenvoudigere vormgeving Emptywo jan 10, 2007 7:39 am

Bij mij lukt het onderschrift ook niet.

Hoe heb jij dat gedaan dimi?

kobra
Terug naar boven Ga naar beneden
leparadisperdu
Roerdomp
leparadisperdu


Aantal berichten : 498
Registration date : 03-11-06

Nieuwe, eenvoudigere vormgeving Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe, eenvoudigere vormgeving   Nieuwe, eenvoudigere vormgeving Emptywo jan 10, 2007 4:40 pm

kobra schreef:
Bij mij lukt het onderschrift ook niet.

Hoe heb jij dat gedaan dimi?

kobra

Profiel/Onderschrift daar intikken wat je als onderschrift wil en dan
verzenden.

Nieuwe, eenvoudigere vormgeving Onders10


Als je dat gedaan hebt, terug naar Profiel, dan naar Voorkeuren en dan Ja aanvinken bij "Gebruik altijd mijn onderschrift".


Nieuwe, eenvoudigere vormgeving Onders11


Zo zou het moeten lukken.

Dimi
Terug naar boven Ga naar beneden
kobra
Admin
kobra


Aantal berichten : 24871
Registration date : 22-10-06

Nieuwe, eenvoudigere vormgeving Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe, eenvoudigere vormgeving   Nieuwe, eenvoudigere vormgeving Emptywo jan 10, 2007 5:49 pm

Even uittesten of het nu lukt.

kobra
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuwe, eenvoudigere vormgeving Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe, eenvoudigere vormgeving   Nieuwe, eenvoudigere vormgeving Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuwe, eenvoudigere vormgeving
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» MISTERY BIRD
» Nieuwe soort
» Planten
» Nieuwe-ledendag
» Nieuwe soorten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kalkense-meersenforum :: Kalkense meersen op het WWW-
Ga naar: