Kalkense-meersenforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kalkense-meersenforum

Alles over de natuur in de Kalkense meersen en het Scheldeland
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 10 jaar Natuurpunt

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Toon
Zeearend



Aantal berichten : 863
Registration date : 16-11-07

10 jaar Natuurpunt Empty
BerichtOnderwerp: 10 jaar Natuurpunt   10 jaar Natuurpunt Emptydi nov 08, 2011 4:32 pm

Op 10 december is er het jubileumfeest voor 10 jaar Natuurpunt. Vanuit de afdeling mochten we ook een lijstje doorgeven van niet-bestuursleden die we toch graag willen uitnodigen. Ondertussen moeten die uitnodigingen normaal gezien al een tijdje aangekomen zijn bij die mensen (bvb de 'trekkers' van de PWG en UWG, mensen die ons regelmatig helpen met fotomateriaal, mensen die ons vertegenwoordigen in milieuraden of gecoro's, mensen die regelmatig helpen op onze activiteiten,..).
Dus daar zijn ook een aantal forumgebruikers bij. Kunnen jullie me eens laten weten of jullie komen naar het jubileumfeest?
Terug naar boven Ga naar beneden
Zwammer
Zeearend
Zwammer


Aantal berichten : 951
Leeftijd : 72
Localisation : Overmere
Registration date : 18-11-07

10 jaar Natuurpunt Empty
BerichtOnderwerp: Re: 10 jaar Natuurpunt   10 jaar Natuurpunt Emptywo nov 09, 2011 9:14 am

Toon schreef:
Kunnen jullie me eens laten weten of jullie komen naar het jubileumfeest?
We hebben de uitnodiging gekregen, maar wij kunnen dus niet.
Z.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wes
Zeearend
Wes


Aantal berichten : 1284
Registration date : 31-07-10

10 jaar Natuurpunt Empty
BerichtOnderwerp: Re: 10 jaar Natuurpunt   10 jaar Natuurpunt Emptywo nov 09, 2011 8:21 pm

Ook uitnodiging gekregen, maar kan ook niet gaan
Terug naar boven Ga naar beneden
kobra
Admin
kobra


Aantal berichten : 24871
Registration date : 22-10-06

10 jaar Natuurpunt Empty
BerichtOnderwerp: Re: 10 jaar Natuurpunt   10 jaar Natuurpunt Emptywo nov 09, 2011 11:09 pm

Heb ook een uitnodiging ontvangen, maar kan er jammer genoeg ook niet bij zijn wegens première van onze voorstelling waar we enkele jaren aan gewerkt hebben (maar ga hier niet te veel reclame maken, want wil Natuurpunt geen concurrentie aandoen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
kobra
Admin
kobra


Aantal berichten : 24871
Registration date : 22-10-06

10 jaar Natuurpunt Empty
BerichtOnderwerp: Re: 10 jaar Natuurpunt   10 jaar Natuurpunt Emptyvr nov 11, 2011 1:49 pm

Vier 10 jaar Natuurpunt

Natuurpunt blaast in 2011 10 kaarsjes uit. Dat vieren we met een spetterende jubileumviering op 10 december in Gent. Ook jij mag komen meevieren! Vergeet niet je op tijd in te schrijven zodat je zeker mee kan genieten van de wervelende jubileumshow met de hoogtepunten uit 10 jaar Natuurpunt en de uitdagingen voor de komende jaren! Bekijk het programma op www.natuurpunt.be/jubileum. Ben je benieuwd naar wat Natuurpunt de voorbije 10 jaar bereikt heeft? Kijk dan snel naar de samenvatting op www.natuurpunt.be/boodschapjubileum.
Terug naar boven Ga naar beneden
kobra
Admin
kobra


Aantal berichten : 24871
Registration date : 22-10-06

10 jaar Natuurpunt Empty
BerichtOnderwerp: Re: 10 jaar Natuurpunt   10 jaar Natuurpunt Emptyzo nov 27, 2011 10:52 pm

Vandaag zijn een aantal mensen van onze afdeling in de bloemetjes gezet t.g.v. 10 jaar Natuurpunt (Scheldeland).
Ze kregen van de sint en de piet een pin opgespeld.

10 jaar Natuurpunt Img0309ut

Terug naar boven Ga naar beneden
kobra
Admin
kobra


Aantal berichten : 24871
Registration date : 22-10-06

10 jaar Natuurpunt Empty
BerichtOnderwerp: Re: 10 jaar Natuurpunt   10 jaar Natuurpunt Emptyzo nov 27, 2011 11:07 pm

Onze voorzitter werd bij verrassing genomen - wist helemaal niks van het feestje af.
Tientallen (bestuurs)leden stonden hem in de Warande op te wachten.
De verrassing was compleet toen hij uit de lift stapte op de eerste verdieping en iedereen daar voor een applaus zorgde.
Hij mocht dan later bij de sint een cadeautje komen halen.

10 jaar Natuurpunt Img0254bb



Terug naar boven Ga naar beneden
Wes
Zeearend
Wes


Aantal berichten : 1284
Registration date : 31-07-10

10 jaar Natuurpunt Empty
BerichtOnderwerp: Re: 10 jaar Natuurpunt   10 jaar Natuurpunt Emptyzo nov 27, 2011 11:27 pm

Dikke proficiat, spijt me dat ik er niet bij kon zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toon
Zeearend



Aantal berichten : 863
Registration date : 16-11-07

10 jaar Natuurpunt Empty
BerichtOnderwerp: Re: 10 jaar Natuurpunt   10 jaar Natuurpunt Emptyma nov 28, 2011 6:08 pm

Merci Wes en 't is u vergeven zelle! We hebben elkaar dan nog gezien in Kalken hé.
En ook nog eens een dikke merci aan alle aanwezigen: het was hartverwarmend en jullie kunnen blijkbaar allemaal zeer goed zwijgen... Smile En kobra heeft dat ook goed gedaan moet ik zeggen! Ik dacht dus echt dat we een kerkuilennestbak zouden installeren, maar dat was allemaal opgezet spel. 't Was echt een complete verrassing.
Ik kan er weer voor een paar jaar tegen, tenzij er andere kandidaten opduiken natuurlijk...
Terug naar boven Ga naar beneden
kobra
Admin
kobra


Aantal berichten : 24871
Registration date : 22-10-06

10 jaar Natuurpunt Empty
BerichtOnderwerp: Re: 10 jaar Natuurpunt   10 jaar Natuurpunt Emptyma nov 28, 2011 8:19 pm

Ja, er zijn heel wat top secret mails aan voorafgegaan Very Happy

Ik heb nog nooit zo veel en zo lang moeten lieen in mijn leven Embarassed

Terug naar boven Ga naar beneden
Zwammer
Zeearend
Zwammer


Aantal berichten : 951
Leeftijd : 72
Localisation : Overmere
Registration date : 18-11-07

10 jaar Natuurpunt Empty
BerichtOnderwerp: Re: 10 jaar Natuurpunt   10 jaar Natuurpunt Emptydi nov 29, 2011 11:20 am

Toon schreef:
Merci Wes en 't is u vergeven zelle! We hebben elkaar dan nog gezien in Kalken hé.
En ook nog eens een dikke merci aan alle aanwezigen: het was hartverwarmend en jullie kunnen blijkbaar allemaal zeer goed zwijgen... Smile En kobra heeft dat ook goed gedaan moet ik zeggen! Ik dacht dus echt dat we een kerkuilennestbak zouden installeren, maar dat was allemaal opgezet spel.
kobra is een rasacteur, hé. Very Happy Maar 't schijnt dat gij goed meegewerkt hebt.
En als hij nog nooit zoveel gelogen heeft : 't was voor 't goei doel, jong !
Wij hadden het gemakkelijker : we moesten alleen maar zwijgen.
Z.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





10 jaar Natuurpunt Empty
BerichtOnderwerp: Re: 10 jaar Natuurpunt   10 jaar Natuurpunt Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
10 jaar Natuurpunt
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vogel van het jaar
» Wandeling van het jaar
» Wandelroute van het Jaar
» Eén jaar Kalkense-meersenforum
» --*** !!! OPROEP !!! ***--

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kalkense-meersenforum :: Aankondigingen en activiteiten-
Ga naar: